2.4.13

Påsklovet

1. Lamt i Hese med Nicke min 2. Olli och jag 3. GTA hos Nicke en morgon 
4. Night Cruising med kaverina! 5. Världens godaste mat hos pappsen 6. Fettomat i Hese med Emil och Ruben! 
7. Jag och Josse o runda med några andra 8. Världens bästa <3 9. Provläsning

Ungefär så har mitt påsklov sitt ut! Nicke har varit hit och sova och jag dit, partajj, kaffe med kaverin, rundande, Night Cruising och sen lite påskmiddagar och sånt skönt! 
Idag var det bara att stiga upp 06:30 och panikläsa på samhällslära provet som jag mycket sannolikt skrev 4 idag i. Hah men livet går vidare. Sen gick skolan trögt och så for vi efter på smoothie och kaffe med Josse till Picnic och sen på kaffe med några andra lite senare.. Sen kom Nicke upp till oss och sen for vi ut med några. Tänker fixa mig tidigt och sova nu, är så sjukt trött att huhhu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar