15.4.13

Sweden

Hej! Jo, jag sku blogga före jag far till Sverige men det blev bara int av... Så alltså på torsdag for jag till Sverige med mitt B-lag och B-pojkarna. Vi hade redan betalat resan när jag fick veta att jag ska opereras så varför kasta massor pengar bort? Hade iallafall jävlit roligt fast jag hamna marssa omkring med kryckorna. Vi for alltså dit med Silja Line och sen åkte vi buss till Västerås. Vi sovd på en skola vilket var mysit men obekvämt, och sen åkt vi buss lite runt omkring och hängd på stan imellan. Matcherna gick helt okej men slapp int endå så långt tyvärr. 
Igår kväll landa flyget runt midnatt och så var jag hemma efter 1. Är helt slut! Har varit igång hela veckoslutet och knät har tagit ganska mycket stryk så tog lite omaloma här idag. Har bara luggit och haft skönt. Just nu ligger jag och lyssnar på bra musik och äter glass. Snart kommer Olli hit av och an och hälsa på o senare kommer Nikke bara han slipper från skolan. Skönt o vara hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar