26.3.13

Heaven is a place on earth with you

Hellooo! Veckoslutet var riktit skönt sen tillslut. For ut med kaverin sen på lördag och sen kom Nicke hit o sova igen. Vakna lite senare på söndag och hadd det mysit hela dagen med honom och så for vi på kvällen på bio med porukka. Vi såg skräckfilmen "Mama" och alla tyckte att den var skit förutom jag, haha! Okej själva filmen var int någo att hurra över men hela storyn var helt sjukt bra tyckt jag. Sen förd vi med Josse o Mikke hem Nicke till Hindhår och så kom jag hem o sova. 
Nu på veckan har det int hänt så mycket speciellt. Runda med kaverin, stan o skolan ungefär. Det var meningen att jag sku opereras redan imorgon (knä alltså) men det sket sig så det blir nästa vecka! Nu ska jag göra någo skolskit och sen sova. Ha de bra!
Fellus och jag

4 kommentarer:

  1. Anonym26/3/13

    e du o han den där nicke ihop? o hu gammal e han?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp! Han e 17, fyller snart 18 :)

      Radera
  2. Anonym27/3/13

    Fellllus fint namn....:'D

    SvaraRadera